niedziela, 11 października 2015

Hobby

Na moim blogu postaram się przybliżyć swoje zainteresowania. 


Sport


Jako, iż sportem interesuję się od małego, postanowiłem umieścić go na 1 miejscu :D Moimi ulubionymi sportami są:
- Piłka nożna
- Siatkówka
- Piłka ręczna


 


 






Muzyka

Od zawsze lubiłem słuchać również muzyki. Jeżeli coś wpadnie mi w ucho potrafię tego słuchać godzinami :D Słucham różnych gatunków i nie mam swoich ulubionych.





Czytanie książek


Pomimo, iż mam mało czasu na czytanie, lubię to robić. Aktualnie nic nie czytam, jednak w najbliższej przyszłości planuje przeczytać książkę Dana Browna "Kod Leonarda Da Vinci". 

Oglądanie filmów

Lubię również oglądać filmy. Jest wiele filmów produkcji rodzimej jak i zagranicznej, które chętnie oglądam. Moją ulubioną serią filmów jest "Kac Vegas" reżyserii Todda Phillipsa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz